Oostvaardersbuurt

Graag even uw aandacht voor het volgende punt, ik ben woonzaam in een huurwoning van de GROENE STAD ALMERE en ben daar qua woning zeer over te spreken.

Maar alleen met het buiten gebeuren is het echt verschrikkelijk gesteld, het is niet normaal meer wat mensen tegenwoordig met hun tuin doen, opslag van huisvuil, zwerfvuil, onkruid boven het dag uit bijna, de poorten en schuttingen, enz het is gewoon niet normaal meer, ik schaam me werkelijk dood voor de Oostvaardersbuurd en vooral de Willem de Vlaminghstraat omdat ik daar woon.

Waarom kan het niet gewoon wat netter en kunnen we de bewoners hier niet op aanspreken, ik kan dit echt niet begrijpen hoor!

Ik heb er afgelopen nazomer al contact gehad met de woningbouw en er is hier een meneer van de woningbouw geweest en deze heeft foto`s van de verschillende achtertuinen genomen en zou mij een verslag doen toe komen!

Maar nee hoor niets dus.

Vandaag heb ik weer telefonisch contact met een medewerker van de Groene stad gehad(een dame die mij keurig te woord stond trouwens)

dit is toch niet normaal, wat voor tijd leven we eigenlijk, mogen we dan van onze achtertuin een slagveld maken, of een vuilnisbelt???

Ik vindt echt dat de woningbouw verantwoordelijk voor hun huurders zijn, en ze op z`n minst op hun gedrag moeten aanspreken, al is het middels een brief, ze moeten eens echt kijken met een aantal mensen en door de gangetjes gaan lopen en zelf oordelen, en deze mensen aanspreken op hun gedrag!!

Het zijn de huizen van de woningbouw, en het is tenslotte hun grond waar deze opstaan, en daar hoort de tuin toch ook bij??!!

Ik heb regelmatig contact met bewoners van de koophuizen achter mij, vele willen liever verhuizen, dit mag toch niet nodig zijn!

Beste mensen waar zijn we mee bezig?

We maken er zo een verschrikkelijke buurt van!

Het zijn sociale huur huizen, maar het zijn eerder asociale woningen zoals de aanblik is, het is diep treurig en uiterst zonde, treed op voor het te laat is, deze troep trekt echt rottigheid aan.

Laten we een buurt vormen!

Inplaats van straks bv opnieuw opzetten!

Ik hoop op medeleefbaar Almeerders om een vrond tegen de verpoupering te vormen.

Groeten Arnold