Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

woningruil van amsterdam naar almere

  • maria

    voor mijn schoonmoeder ben ik op zoek naar een beneden woning in de literatuur wijk of stad almere west haar man is overleden en ze wil graag dicht bij ons in de buurt komen wonen om dat het alleen in amsterdam niet te doen is voor haar

    ze woont in amsterdam oost zeeburg op een kade langs het water op een eerste etage woning word deze week helemaal opnieuw geschilderd zodat het aantrekkelijk is voor de gene die eventueel wil ruilen de huur is 280 euro

    de woning is netjes heeft twee slaapkamers en een kamer aan de huiskamer vast deze word nu gebruikt als slaapkamer maar officeel word hij niet mee gerekend dus is het een drie kamer woning

    wie o wie helpt ons of weet andere wegen te bewandelen om mijn schoonmoeder dichter bnij ons te krijgen vriendelijke groetjes maria van hemert

  • Meissie333

    Zou u schoonmoeder in aanmerking kunnen komen voor een senioren woning? Dit gaat vaak buiten de reguliere woningnet om. Aan de Mozartweg zit er één (muziekwijk) én nog één in dezelfde wijk, niet ver daar vandaan. Een bestuur kent dan de woning toe volgens mij.

    Daar al eens naar geïnformeerd?

    Veel succes gewenst!

  • jjjjj

    Wil uw schoonmoeder beslist in een benedenwoning of mag het ook een tweede etage zijn?

  • Bryan

    HoiHoi,

    Ik ben Bryan en heb een flatje op de 4e etage met lift in Almere filmwijk,dicht bij het centrum,2 slaapkamertjes,woonkamer,douche +wc(gescheiden) ,terras van bijna 7 meter,veel licht,prachtig uitzicht en hele gezellige buren,wil graag naar Amsterdam,kan ik de hele dag shoppen,o ja,heeft natuurlijk ook keuken.

    groetjes

    Bryan

  • mary ann

    hallo ik zie dat het wel lang geleden is dat je deze oproep heb geplaatst, toch wil ik reageren ik heb namelijk een kleine 4 kamer woning in almere parkwijk en wil graag naar amsterdam.

    weet niet of de advertentie nog geld maar ik hou me aanbevolen, voor meer info kan je me mailen.

    hopelijk hoor ik iets van jullie

    vriendelijke groeten mary ann schuurman

  • toetie

    hoi ik heb een leuke 3kamer benedenwoning in almere stad met voor en achtertuin

    groot woonkamer met openkeuken van ruim 32 vierkante meter

    slaapkamer 1 heeft openslaande deur naar de tuin en slaapkamer 2 heeft ook uitzicht op de tuin

    voor de rest is de woning gelegen in kruidenwijk een leuke buurt scholen ,park, verschillende opvangcentra's in de buurt

    ook zijn er 2 supermarkten op loopafstand het gaat om de lidll 3 min loopafstand en het alberthijn wat op 5 min loopafstand

    gezondheidscentrum is naast het alberthijn met tandarst consultatie bureau en dokter

    de woning is goed bereikbaar met het openbaarvervoer met 2 haltes ben je dan ook in het centrum van almere

    ik ben op zoek naar een leuke woning in amsterdam 3kamer of 4 kamer woning ik wil graag een ruime woonkamer en het liefst een beneden woning maar als het een etage woning is dan niet hoger dan 2 verdiepingen graag

    als u interesse heeft kunt u me mailen

    jerowhitza@msn.com

    met vriendelijke groet jerowhitza

  • NikV

    Hallo Maria,

    begrijp ik het goed is het een huis met 3 slaapkamers? Dan wil ik namelijk graag ruilen. Ik heb een hele fijne woning met mijn 2 kinderen in muziekwijk almere stad. 2 slaapkamers. De woning is zeer geschikt voor een wat ouder iemand of iemand met beperkingen. Het is een woning op de beg. grond. Laminaat in de woonkamer en de open keuken. Grenst aan het muzepark. Vlakbij allerhande voorzieningen zoals o.v. winkels, gezondheidscentra e.d. Fijne wijk, zeer sociaal.

    Ik wil heel graag een woning met een kamer meer. Maakt niet zo gek veel uit waar. Mits het een fijne buurt is.