Goedenavond ik ben op zoek naar mensen die GRATIS en voor niets een of meerdere katten van mij over wil nemen ivm financiele problemen. maar.. het moet voor as donderdag gebeuren….het zijn er in totaal 5

zal ze beschrijven zo goed als ik kan..

Het zijn 2 mannetjes : Sammo van 4, zwart met een wit vlekje in zn nek is heel lief en knuffelig kan heel goed met andere katten maar ook met honden.

Oscar ook 4 jaar oud, totaal helemaal zwart is ook heel lief en sociaal

Nu de vrouwtjes:

Spikkel 3 jaar oud, wit van kleur met een grote spikkel op haar rug en ze heeft een zwarte staart.

Pientje van 5 jaar oud, van kleur is ze net een hyena rood/zwart gestreept een echte moederkloek houdt ervan om te knuffelen en is heel lief voor andere katten.

Seven 5 jaar oud is een bonte gekleurde kat, niet echt een lapjeskat maar ze lijkt er erg op. Natuurlijk is Seven ook heel erg lief en sociaal en allemaal kunnen ze heel goed met andere katten en honden en zijn kinderen gewend!!. Ook zijn ze ALLEMAAL gecastreerd of gesteriliseerd ook zijn ze gewend om naar buiten te gaan maar woon je op een flat is dat natuurlijk ook geen probleem. Ik hoop dat dit wat reakties geeft, heb ook een advertentie op marktplaats.nl staan. Mochten jullie intresse hebben kunnen jullie mailen naar mtunnissen@hotmail.com

Met vriendelijke groeten

Danielle Tunnissen